Gratis verzending bij besteding van minimaal 100 euro. Binnen 2 werkdagen bezorgd op uw adres!
  • Thuiswinkel Waarborg
  • Klantenservice
  • Winkelwagen

    Nu in mijn winkelwagen

    • Product
    • Aantal
    • Prijs
    • U heeft nog geen producten in uw winkelwagen
    Bespaar bijna €6 verzendkosten bij een bestelling boven de €100. Hoe groter uw bestelling, hoe groter uw voordeel.
    • Subtotaal € 0,00
    • Verzending € 0,00
    • Verzending (inc. BTW) € 0,00
    • Totaalbedrag € 0,00
Welkom bij de voordeligste van Nederland!

Nu in mijn winkelwagen

  • Product
  • Aantal
  • Prijs
  • U heeft nog geen producten in uw winkelwagen
Bespaar bijna €6 verzendkosten bij een bestelling boven de €100. Hoe groter uw bestelling, hoe groter uw voordeel.
  • Subtotaal € 0,00
  • Verzending € 0,00
  • Verzending (inc. BTW) € 0,00
  • Totaalbedrag € 0,00

Bellen kan.
0187-745042
Mailen kan.
info@hygienepapier.nl
Appen kan.
06 579 930 09
Voeg dit nummer toe aan uw contacten om ons te WhatsAppen

Bestellen en Leveren

Hieronder vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen van onze klanten over het bestel- en leveringsproces. U kunt dus eerst hier kijken naar het antwoord op uw vraag. Blijft uw vraag nog onbeantwoord? We helpen u graag. Neem gerust contact met ons op.

Bestellen


Hoe bestel ik een product?

Nadat u het juiste product hebt gevonden klikt u op 'Direct Bestellen'. Kies vervolgens het aantal en plaats het product in de winkelwagen.Vanuit de winkelwagen (rechtsboven in uw scherm) klikt u door naar betalen. Als u nog geen account heeft bij ons registreert u uzelf eerst. Heeft u wel een account dan logt u in. Vervolgens kiest u de betaalmethode en rekent u af. U ontvangt een bevestiging in uw e-mail.

Komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op en geef uw bestelling aan ons door.


Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

U hoort na het bestellen een bevestigingse-mail van ons te ontvangen. Heeft u die niet gekregen dan is uw bestelling mogelijk niet bij ons binnen gekomen. Heeft u via iDEAL betaald? Controleer dan of de betaling van uw rekening af is gesschreven. Is dat niet het geval dan hebben wij de bestelling niet goed ontvangen. U kunt dan het beste opnieuw bestellen. Twijfelt u of uw bestelling is doorgekomen? Neem dan voor de zekerheid contact met ons op.


Wat gebeurt er met mijn gegevens nadat ik besteld heb?

Uw gegevens gebruiken wij voor de verzending van uw producten en om contact op te nemen indien er bijzonderheden zijn met uw bestelling. Daarnaast kunnen wij u contacten om feedback te ontvangen op onze service.

Heeft u een account aangemaakt? Dan bestelt u de volgende keer gemakkelijker nadat u bent ingelogd.

Wij gebruiken uw gegevens ook voor de verzending van onze e-mailnieuwsbrief met bijvoorbeeld een kortingscode. Wilt u onze e-mail niet meer ontvangen? Dan schrijft u zich uit onderin deze e-mail.


Wat moet ik doen als ik bij het invullen van mijn persoonsgegevens een fout heb gemaakt?

U heeft een fout gemaakt bij het invullen van uw persoonsgegevens? Bel ons in dit geval eventjes via T 0187 745 042. Dan zetten we de fout direct recht.


Is het mogelijk om te bestellen met mijn tablet of smartphone?

Ja, dat is zeker mogelijk. U kunt onze website ook bereiken via uw smartphone of tablet. Onze website is namelijk responsive en schaalt op basis van de grootte van uw scherm. U kunt alle producten vinden op uw tablet en mobiel die iemand achter een desktop ook kan vinden.


Kan het afleveradres verschillen van het factuuradres?

Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven. Het factuuradres is voor uw eigen administratie en kan dus afwijken van het afleveradres.



Levering


Welke bezorgopties kan ik kiezen?

U kunt kiezen voor een reguliere verzending (binnen 48 uur op werkdagen) of een spoedverzending. De kosten voor reguliere verzending zijn Euro 8,25 excl. btw. bij bestellingen onder de Euro 100,-. Boven de Euro 100,- is de verzending gratis. Voor een spoedbestelling (binnen 24 uur) betaalt u Euro €30 excl. btw. U kiest het afleveradres. Dat kan het factuuradres zijn of een ander adres.


Wat is de levertijd van een bestelling?

Binnen 48 uur op werkdagen. We leveren binnen 24 uur op werkdagen als u voor de spoedbestelling kiest. Plaatst u uw bestelling op vrijdagavond of in het weekend? Dan bezorgen wij op de dinsdag. Heeft u erg veel haast? Bel of app ons dan zsm. In overleg kijken we graag met u wat we zo snel als mogelijk kunnen leveren.


Wat zijn de verzendkosten?

Euro 8,25 excl. btw kost de reguliere verzending (48 uur) bij een bestelling onder Euro 100,- excl. btw. Boven de Euro 100,- rekenen we geen verzendkosten. Voor een spoedbestelling rekenen we Euro 30,- excl. btw.


Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

U heeft wel een orderbevestiging per e-mail ontvangen maar uw bestelling is nog niet binnen? Dan kan er iets zijn misgegaan. Wilt u contact (link) met ons zoeken? Dan lossen we het zo snel mogelijk op.


Wie bezorgt mijn bestelling?

Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL of door onze eigen vervoerders. Afhankelijk van uw plaats, de gewenste snelheid en de grootte van uw bestelling kiezen wij juiste bezorgdienst.


Ik heb verkeerde artikelen ontvangen.

Als u de verkeerde producten heeft ontvangen horen we dit graag zo snel als mogelijk. Dan kunnen we u alsnog de juiste producten sturen. U kunt ons bellen via T 0187 745 042.


Leveren jullie ook in het weekend?

Nee, op dit moment is er geen levering in het weekend. Wilt u uw producten met zekerheid voor het weekend ontvangen? Bestel dan uw producten met reguliere afleverservice uiterlijk woensdag of met de spoedaflevering op donderdag.


Mijn bestelling is beschadigd geleverd. Wat nu?

U heeft uw producten beschadigd ontvangen? Dat is erg vervelend. Wij horen u graag zodat we direct een oplossing kunnen zoeken. U kunt ons contacten via T 0187 745 042.


Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, dit is mogelijk. U kunt contact opnemen met de klantenservice via T 0187 745 042.


Mijn bestelling is niet compleet.

U heeft uw levering ontvangen maar er ontbreekt een of meerdere producten. Dat is erg vervelend. Wij lossen dit graag voor u op. U kunt ons bellen via T 0187 745 042.


Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, u kunt uw bestelling volgen. Bij de klantenservice vertellen ze u graag meer. Wij zijn te bereiken via T 0187 745 042.