Op Hygiënepapier.nl gebruiken we cookies om jouw bezoek nog prettiger te maken. Voor meer informatie over alle cookies die ingeladen worden, verwijzen we je naar ons Privacy statement. Indien je verder browsed of op de akkoord button klikt, ga je akkoord met de plaatsing van deze cookies.
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag? Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen van onze klanten. Blijft jouw vraag toch onbeantwoord? Dan helpen we je natuurlijk graag verder. Neem gerust contact met ons op.
Op werkdagen leveren wij binnen 1 tot 3 werkdagen. Plaats je jouw bestelling op een vrijdagavond of in het weekend? Dan bezorgen we op de dinsdag of woensdag erop. Heb je erg veel haast? Bel ons dan zo snel mogelijk, we kijken dan graag of we iets voor u kunnen betekenen!
Heeft je bestelling spoed dan vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice op 0187- 745042 en zij kijken graag voor je wat de mogelijkheden zijn.
Bij reguliere verzending (1-3 werkdagen) is de verzending €5,74 exclusief btw en €6,95 incl. btw. Bij bestellingen boven de € 185 zijn de verzendkosten gratis.
Na het bestellen hoor je een bevestigingsmail van ons te ontvangen. Heb je die niet gekregen? Dan is jouw bestelling mogelijk niet bij ons binnengekomen. Heb je via iDeal betaald? Controleer dan of de betaling van je rekening is afgeschreven. Als dat niet het geval is, hebben wij jouw bestelling niet goed ontvangen. Je kunt dan het beste opnieuw bestellen. Twijfel je of je bestelling goed is doorgekomen? Neem dan voor de zekerheid contact met ons op!
Jazeker! Wij werken met het betalingssysteem Mollie. Betalingen komen hierdoor correct bij ons aan en worden meteen verwerkt. Je ontvangt na je bestelling direct een orderbevestiging in jouw inbox. Heb je nog vragen over het betalen aan ons? Neem dan contact met ons op.
Heb je wel een orderbevestiging gehad, maar nog geen bestelling binnen gekregen? Dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan. Wil je contact met ons opnemen? Dan lossen we het zo snel mogelijk op!
Heb je de juiste navulling niet kunnen vinden? Gebruik dan onze dispensercheck. Hier staan ruim 250 dispensers in, waar je snel de juiste navulling bij vindt. Staat jouw dispenser er niet tussen of kom je er niet uit? Dan helpen we je graag telefonisch, via WhatsApp of per mail. Neem vooral contact met ons op!
Ben je niet tevreden met ons product, onze dienstverlening of om een andere reden? Dat vinden wij vervelend om te horen. We doen er alles aan om jouw klacht zo snel mogelijk af te handelen, in ieder geval binnen 7 dagen. Je kunt je klacht per mail of telefonisch aan ons doorgeven. Ben je als zakelijke klant niet tevreden over de afhandeling van jouw bestelling? Omdat wij aangesloten zijn bij Thuiswinkel Zakelijk, kun je je klacht ook ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org.
In bepaalde gevallen kan er Op Rekening besteld worden. Dit kan enkel bij bestelling boven de €175,- excl. BTW, voor kleinere bestellingen is deze betaaloptie niet mogelijk. Als je boven dit bedrag zit kan je contact opnemen met klantenservice@hygienepapier.nl voor de mogelijkheden.