• Gratis bezorging vanaf 100,-
  • Binnen 2-3 werkdagen bezorgd!
  • Thuiswinkel Waarborg
Nu in mijn winkelwagen
  • Artikel
  • Aantal
  • Prijs
  • U heeft nog geen producten in uw winkelwagen
Bespaar bijna €6 verzendkosten bij een bestelling boven de €100. Hoe groter uw bestelling, hoe groter uw voordeel.
  • Subtotaal € 0,00
  • Verzending € 0,00
  • Totaalbedrag € 0,00
  • Producten
  • Ruimtes
  • Merken
Nu in mijn winkelwagen
  • Artikel
  • Aantal
  • Prijs
  • U heeft nog geen producten in uw winkelwagen
Bespaar bijna €6 verzendkosten bij een bestelling boven de €100. Hoe groter uw bestelling, hoe groter uw voordeel.
  • Subtotaal € 0,00
  • Verzending € 0,00
  • Totaalbedrag € 0,00

Bellen kan.
0187-745042
Mailen kan.
info@hygienepapier.nl

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen van onze klanten. Blijft jouw vraag toch onbeantwoord? Dan helpen we je natuurlijk graag verder. Neem gerust contact met ons op.


Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Op dit moment zijn onze levertijden iets langer dan normaal door de drukte. We leveren op dit moment binnen 3 tot 5 werkdagen.

Op werkdagen leveren wij binnen 48 uur. Heb je voor een spoedbestelling gekozen? Dan leveren wij binnen 24 uur. Plaats je jouw bestelling op een vrijdagavond of in het weekend? Dan bezorgen we op de dinsdag erop. Heb je erg veel haast? Bel of app ons dan zo snel mogelijk, we kijken dan graag of we iets voor u kunnen betekenen!


Wat zijn de verzendkosten?

Bij reguliere verzending (48 uur) bedragen de verzendkosten 4,95 euro exclusief btw. Dit geldt alleen voor bestellingen on der de 100,- euro excl. btw; boven de 100,- euro rekenen we geen verzendkosten. Wil je jouw bestelling binnen 24 uur ontvangen en kies je dus voor een spoedbestelling? Dan betaal je 30,- euro exclusief btw.


Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Na het bestellen hoor je een bevestigingsmail van ons te ontvangen. Heb je die niet gekregen? Dan is jouw bestelling mogelijk niet bij ons binnengekomen. Heb je via iDeal betaald? Controleer dan of de betaling van je rekening is afgeschreven. Als dat niet het geval is, hebben wij jouw bestelling niet goed ontvangen. Je kunt dan het beste opnieuw bestellen. Twijfel je of je bestelling goed is doorgekomen? Neem dan voor de zekerheid contact met ons op!


Is betalen bij Hygiënepapier.nl veilig?

Jazeker! Wij werken met het betalingssysteem Mollie. Betalingen komen hierdoor correct bij ons aan en worden meteen verwerkt. Je ontvangt na je bestelling direct een orderbevestiging in jouw inbox. Heb je nog vragen over het betalen aan ons? Neem dan contact met ons op.


Ik heb mijn bestelling niet ontvangen binnen de gestelde leveringstermijn. Wat nu?

Heb je wel een orderbevestiging gehad, maar nog geen bestelling binnen gekregen? Dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan. Wil je contact met ons opnemen? Dan lossen we het zo snel mogelijk op!


Welke navulling heb ik nodig voor mijn bestelling?

Heb je de juiste navulling niet kunnen vinden? Gebruik dan onze dispensercheck. Hier staan ruim 250 dispensers in, waar je snel de juiste navulling bij vindt. Staat jouw dispenser er niet tussen of kom je er niet uit? Dan helpen we je graag telefonisch, via WhatsApp of per mail. Neem vooral contact met ons op!


Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Ben je niet tevreden met ons product, onze dienstverlening of om een andere reden? Dat vinden wij vervelend om te horen. We doen er alles aan om jouw klacht zo snel mogelijk af te handelen, in ieder geval binnen 7 dagen. Je kunt je klacht per mail of telefonisch aan ons doorgeven. Ben je als zakelijke klant niet tevreden over de afhandeling van jouw bestelling? Omdat wij aangesloten zijn bij Thuiswinkel Zakelijk, kun je je klacht ook ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org.