Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen van onze klanten. Blijft jouw vraag toch onbeantwoord? Dan helpen we je natuurlijk graag verder. Neem gerust contact met ons op.


Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Op werkdagen leveren wij binnen 1 tot 3 werkdagen. Plaats je jouw bestelling op een vrijdagavond of in het weekend? Dan bezorgen we op de dinsdag of woensdag erop.


Kan ik een spoedbestelling plaatsen?

Heeft je bestelling spoed dan vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice op 0187- 745042 en zij kijken graag voor je wat de mogelijkheden zijn.


Wat zijn de verzendkosten?

Bij reguliere verzending (1-3 werkdagen) is de verzending €6,95 exclusief btw en €8,41 incl. btw. Bij bestellingen boven de € 185 zijn de verzendkosten gratis. 


Kan ik als particulier bij jullie bestellen?

Of je nu particulier bent of zakelijke klant, iedere bestelling groot of klein is welkom bij ons.


Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Na het bestellen hoor je een bevestigingsmail van ons te ontvangen. Heb je die niet gekregen? Dan is jouw bestelling mogelijk niet bij ons binnengekomen. Heb je via iDeal betaald? Controleer dan of de betaling van je rekening is afgeschreven. Als dat niet het geval is, hebben wij jouw bestelling niet goed ontvangen. Je kunt dan het beste opnieuw bestellen. Twijfel je of je bestelling goed is doorgekomen? Neem dan voor de zekerheid contact met ons op!


Is betalen bij Hygiënepapier.nl veilig?

Jazeker! Wij werken met het betalingssysteem Mollie. Betalingen komen hierdoor correct bij ons aan en worden meteen verwerkt. Je ontvangt na je bestelling direct een orderbevestiging in jouw inbox. Heb je nog vragen over het betalen aan ons? Neem dan contact met ons op.


Ik heb mijn bestelling niet ontvangen binnen de gestelde leveringstermijn. Wat nu?

Heb je wel een orderbevestiging gehad, maar nog geen bestelling binnen gekregen? Dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan. Wil je contact met ons opnemen? Dan lossen we het zo snel mogelijk op!


Welke navulling heb ik nodig voor mijn bestelling?

Heb je de juiste navulling niet kunnen vinden? Gebruik dan onze dispensercheck. Hier staan ruim 250 dispensers in, waar je snel de juiste navulling bij vindt. Staat jouw dispenser er niet tussen of kom je er niet uit? Dan helpen we je graag telefonisch, via WhatsApp of per mail. Neem vooral contact met ons op!


Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Geen zorgen, wij hebben meerdere voorraad locaties en dat kan er voor zorgen dat je je bestelling in delen ontvangt. Dit staat aangegeven op je pakbon die je per e-mail ontvangt.


Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Ben je niet tevreden met ons product, onze dienstverlening of om een andere reden? Dat vinden wij vervelend om te horen. We doen er alles aan om jouw klacht zo snel mogelijk af te handelen, in ieder geval binnen 7 dagen. Je kunt je klacht per mail of telefonisch aan ons doorgeven. Ben je als zakelijke klant niet tevreden over de afhandeling van jouw bestelling? Omdat wij aangesloten zijn bij Thuiswinkel Zakelijk, kun je je klacht ook ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org.


Kan ik bij jullie op rekening bestellen?

Jazeker, je kunt vanaf €175,- ex. Btw bij ons de optie op rekening /vooruitbetaling kiezen. Bij deze optie krijg je een factuur die vooruit betaald dient te worden tenzij je een betaalafspraak met ons hebt om achteraf te mogen betalen. De eerste bestelling gaat altijd vooruit, mocht je al klant zijn kan je per mail een betaalafspraak aanvragen. Alleen beschikbaar bij bestellingen boven €175,- ex btw.