Gratis verzending bij besteding van minimaal 100 euro. Binnen 2 werkdagen bezorgd op uw adres!
  • Thuiswinkel Waarborg
  • Klantenservice
  • Winkelwagen

    Nu in mijn winkelwagen

    • Product
    • Aantal
    • Prijs
    • U heeft nog geen producten in uw winkelwagen
    Bespaar bijna €6 verzendkosten bij een bestelling boven de €100. Hoe groter uw bestelling, hoe groter uw voordeel.
    • Subtotaal € 0,00
    • Verzending € 0,00
    • Verzending (inc. BTW) € 0,00
    • Totaalbedrag € 0,00
Online de grootste van Nederland in hygiëneproducten!

Nu in mijn winkelwagen

  • Product
  • Aantal
  • Prijs
  • U heeft nog geen producten in uw winkelwagen
Bespaar bijna €6 verzendkosten bij een bestelling boven de €100. Hoe groter uw bestelling, hoe groter uw voordeel.
  • Subtotaal € 0,00
  • Verzending € 0,00
  • Verzending (inc. BTW) € 0,00
  • Totaalbedrag € 0,00

Bellen kan.
0187-745042
Mailen kan.
info@hygienepapier.nl
Appen kan.
06 579 930 09
Voeg dit nummer toe aan uw contacten om ons te WhatsAppen

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen van onze klanten. U kunt dus eerst hier kijken naar het antwoord op een vraag die u heeft. Blijft uw vraag nog onbeantwoord? We helpen u graag. Neem gerust contact met ons op.


Wat is de levertijd van een bestelling?

Binnen 48 uur op werkdagen. We leveren binnen 24 uur op werkdagen als u voor de spoedbestelling kiest. Plaatst u uw bestelling op vrijdagavond of in het weekend? Dan bezorgen wij op de dinsdag. Heeft u erg veel haast? Bel of app ons dan zsm. In overleg kijken we graag met u wat we zo snel als mogelijk kunnen leveren.


Wat zijn de verzendkosten?

Euro 4,95 excl. btw bij reguliere verzending (48 uur) bij een bestelling onder Euro 100,- euro excl. btw. Boven de Euro 100,- rekenen we geen verzendkosten. Voor een spoedbestelling rekenen we Euro 30,- excl. btw.


Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

U hoort na het bestellen een bevestigingse-mail van ons te ontvangen. Heeft u die niet gekregen dan is uw bestelling mogelijk niet bij ons binnen gekomen. Heeft u via iDEAL betaald? Controleer dan of de betaling van uw rekening af is geschreven. Is dat niet het geval dan hebben wij de bestelling niet goed ontvangen. U kunt dan het beste opnieuw bestellen. Twijfelt u of uw bestelling is doorgekomen? Neem dan voor de zekerheidcontact met ons op


Is betalen bij Hygiënepapier.nl veilig?

Jazeker. Wij werken met het betalingssysteem: Mollie. Betalingen komen daardoor correct bij ons aan en worden meteen verwerkt. U ontvangt na bestelling direct een orderbevestiging in uw e-mail. Heeft u nog vragen over betalen aan ons? Neem dan contact met ons op.


Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

U heeft wel een orderbevestiging per e-mail ontvangen maar uw bestelling is nog niet binnen? Dan kan er iets zijn misgegaan. Wilt u contact met ons zoeken? Dan lossen we het zo snel mogelijk op.


Welke navulling heb ik nodig voor mijn dispenser?

Heeft u de juiste navulling niet kunnen vinden? Gebruik dan onze dispensercheck. Komt u er hierna nog niet uit? Dan helpen wij u graag telefonisch, via whatsapp of de e-mail.


Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Niet tevreden met ons product, onze dienstverlening of om een andere reden? Dat vinden wij vervelend om te horen! We helpen u graag per mail of telefoon. Wij zien u graag tevreden, dus doen er alles aan om uw klacht zo spoedig mogelijk af te handelen, in ieder geval binnen 7 dagen. Als u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling, kunt u uw klacht ook ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org.